dimecres, 18 de juny del 2014

FESTA, FESTA...!




2 comentaris:

  1. Bé, açò s'acaba... Dir-vos que ha estat tot un plaer compartir aquests 3 anys amb tots voltros!!! És una etapa molt important i essencial des desenvolupament general des nostros fills i, que hagi estat en aquest GRUP, em fa sentir, perdó, ens fa sentir a n'Adrià i jo, molt feliços!!! Crec que ha estat un grup molt divers que, sense pretensions, s'ha anat coneixent xino-xano i enriquint. De les experiències i records es nostros fills ara són més "rics". I què dir dir sa seua mestra? Sefa, estic contenta que hagis estat tu. Podria dir-te moltes coses, però em quedo en dir-te...gràcies! N'estic plenament segura que seràs de les mestres que recordaran per tota la vida, per com ets, molt més enllà de l'acadèmic. Ens veiem!!!! :-D Adrià i Mireia

    ResponElimina
  2. Siii acabem una etapa... gracies a tots i totes, especialment a tu Sefa!!! Han estat tres anys, sembla q fa dos dies que vam començar p-3.
    Prest començerem un altre etapa PRIMARIA!!! A na Francina els ulls li tornen grossos cuant rallam de PRIMARIA!!! Bon estiu!!! Sefa avam si ens veim per SANT LLORENÇ!!!!
    Elvira mare Francina

    ResponElimina

Cercar en aquest blog